Dyldrm benim bi aralar belim feci ağrıyodu iki büklüm olmuştum, bi tarafa doğru eğik yürüyodum, ayağımın biri kısa kalıyodu, röntgen çekildi omurga bildiğin S şeklindeydi, ama ondan 3 ay önce mr çekilmiştim orda düzdü, doktor sen ağrıdan yamulmuşsun dedi 🤣 gülüyorum ama çok kötü günlerdi, ağrı kesici sıcak uygulama fizyoterapi kas gevşeticisi derken düzeldi şükür hangisi fayda etti bilmiyorum ama denemediğim şey kalmadı, bacak boyuda düzeldi o S şeklide kayboldu. Duruşundan o şekilde olmuş olabilir ağrıdan belini doğrultamıyosan, inşallah geçer çok zor bişey, mutlaka egzersiz yap ben hergün yapıodum gerdirme hareketleri.