Eren18 Canım senden bir kat fazla giyerse kış döneminde üşümez. Yenidoğanlar özellikle. Ayaklarını sıcak tut. Çok giydiripte terletme de. Sen bir uzun kollu ve altına uzun bir tayt pijama vs ve çorap giydin iyisin. Bebişe alt üst çorap birde yelek giydirebilirsin. İyi olur.