GoktugTkn 9 aylık olucaz bu ay hiç kilo almadı uykularda tuhaflasti gündüz yarım saat uyanıyor pispis temas öyle uyuyo gecede çok sık kalkıyor napicam kendimi çok çaresiz hissediyorum yemediği için hep ağlıyorum
Aycan_9094 GoktugTkn sanırım şu an Bi büyüme atağı geçiriyor ondan olabilir yada dişi çıkmadıysa o huysuzluk yapıyor olabilir
Aycan_9094 GoktugTkn benim kızımda 8 aylık bugun 1 hafta oldu tam dediğiniz şeyleri yaşadım gece sabahlara kadar ayagımda gündüz 7 ve 10 dakika uyku sadece beslenme 0 kafayı yemek üzereydim bugun şükür biraz toparlandı
GoktugTkn Aycan_9094 böyle böyle büyüyecekler sağlıkları yerinde olsun diyorum hep ama yok hep üzülüyorum o yemeyince uyumayinca kendimi çok yetersiz hissediyorum
Aycan_9094 GoktugTkn tabikide ben de oyle hissediyorum elimizde olmadan ama geciçek sadece bir süreç azıcık sabredicez sonucta soyle düşünelim bunu tek yasayan biz değiliz ☺️
GoktugTkn Aycan_9094 doğru diyosun bazen diyorum kendime ne çok takıyorum böyle yapma diyorum kızıyorum kendime ama sonra gene aynıyım canları sag olsun elbet tek başına büyütüyorum tecrübesizlik derken oluyor böyle düşünceler işte