kbklmerve51 YorgunAna07 bende hep bu soruyu soruyordum yaşına girsede artık gaz sancıları bitse diye çok şükür girdik yaşımıza
YorgunAna07 kbklmerve51 daha çok var bize yaa ama olsun artık biraz olsun anlamaya başladı oyun oynayabiliyor eski günlere göre şükür, o günler ah ah çok yorucuydu tek bakıyorum oğluşuma ama şimdide atak dönemin alasını yaşıyorum 🤣memnuniyetsiz kız minnoş
mom1236 kbklmerve51 kız öyle arka arkaya olsa da 8 ay ve 4 ay olması imkansız. Biri 4 yaşını bitirecek demek istedi hanımefendi 😁
FZC kbklmerve51 11 ay 6 günlük olduk doğum günümüze sayılı zamanımız kaldı planlar içindeyiz ne yapalım die