tgcekrmn güneydoğuda yaşıyoruz iş gereği orada çoğu hastane veriyor özelller. Doğuma batıya anneme geldim buradaki özeller vermedi bana zorladılar. Ama Doğuda her şeyin Kılıfı var yeter ki paradan söz et. Ben 40 günlük raporumu kullanıyorum şimdi. On gün on gün aile hekimi ve kadın doğumcudan aldım. Heyet raporu için uğraştım ama alamadım burda vermediler. Bende ücretsiz izne ayrılacağım diğer ay.