Sevgili anneler kızım doğduğundan beri ne boya gidiyor ne ene dogumundan yasina kadar cok istahliydi bi insanın yiyebileceği kadar yiyordu ek gidalarda hic red yaşamamıştık ama bunlara rağmen kiloda almıyor boyada gitmiyor 3 farkli doktor anne minyon ondan dedi tahlillerde sağlıklı cikti gastroenteloji bölümünede goturduk bisi çıkmadı fakat 18 ayi gectik suan 9 kg ya yeni ulastik boyda 74 cm sizce ne yapmaliyimm endokrin bölümüne mi gitmeliyim gorenler hala daha yasina bile yeni girmiş gozuyle bakiyor basına boyle bisi gelen var mi ?