minnossum Arkadaşlar 2.5 yaşındaki kızıma terletmeyen ayağını sıcak tutacak patik panduf tarzı birşey arıyorum. Kullanıp memnun olduğunuz markaları yazar mısınız. Terletmemesi çok önemli . ? Şimdiden teşekkür ederim😊
Vanilya minnossum Panduf gibi bişey aldım canım ebebekten lcw den hiç beğenmedim ayağından hepsi çıkıyor. Yarın veya yarından sonra vıcco ya gidicem alıcam ev içi ayakkabısı şeklinde olanlardan alıcam.
kuzey-21 minnossum ella bonnada var canım 80 TL ayağına göre ayarlıyorsun ben memnunum trendyola bakarsan yorumlarda da herkez memnun
E_doga minnossum yaa öyle mi. Ben çok memnunum o yüzden tavsiye ettim . Kızım küçük olduğu İçin büyük bedenlere halim değilim😔
minnossum Vanilya vicco yu geçen kış aldım giydiremedim ben cırt cırtlı olduğu için hemen çıkardı ayağından rahat mı edemedi bilemiyorum ne yaptıysam gidiremedim. Çarık gibi çorap tarzı olan bişe aldım lcwden ama o da çok terlettiyodu ayağını memnun kalmadım
Vanilya minnossum O çarık gibiden de aldım bir mağazadan yok kullanışlı değil. Lcw de bu hani lila ve açık pembe gibi varya tüylü gibi pufpuf ondan aldım o da ayağından düşüyor mübarek. Ve bir yıkamada gitti açıldı içi dışına çıktı
minnossum Vanilya eğer bebeğin küçükse ella bonna iyi diyorlar. Ama en son 2-3 yaş var 15.5 cm uyarsa bi bak istersen
E_doga minnossum memnun olan bar etrafımda ama olmayan da var bilemedik şimdi yanlış yönlendirmeyeyim 😀