Alin6272 benimle aynı durumdaymışsın bende bebeğim 4 aylıkken hamile kaldım şimdi karnımdaki 7 aylık yanımdaki 11 aylık çok zor bir süreç mutlaka zor zamanlarinizda size yardım edecek birilerinin olması gerekiyor bazen çaresizlikten ağladığım zamanlar oluyor ama evlat işte yanimdakinin bir gülüşü karnimdakinin 1 tekmesi yetiyor