Arkadaşlar bebeğimin süt ve süt ürünler alerjisi var.
Ek gıdaya geçeceğimiz için doktor testi tekrarladı ve alerji değeri yok denecek kadar azalmış. Hastanede deneme yapacağız yine de dedi. Ancak yoğurt denemek yerine yoğurtla bir kek yapacakmışım mama ile sulandırıp deneyecekmişiz. 🤦♀️ Bana aşırı saçma geldi eşim gitmişti sonuç İçin ben olsam irdelerdim ama maalesef