Ckrt Merhaba hanımlar bebeğim yeni 2 aylık oldu ve sadece mamayla besleniyor. Kabızlık sorunu yaşıyoruz , kendini sıkıyor yapamıyor bugün biraz yaptı ama kalıp şeklinde sert bir dışkı yapmış ne önerirsiniz nasıl geçer
Brsnysr Ckrt hep aynı mıydı maması bazen mamalar kabizlik yapıyor ve değiştiriliyor bı takip edin bakalım kızımda ara ara kabız oluodu manasına zeytinyağı katiodum yada 1cay kaşığı ağzına zeytinyağı veriyordum doğali ama market değil
serebro Ckrt bebegim çok gazlı olduğu için ilk 6 ay probiyotik damla kullanmıştım belki sizde de ise yarar.
Denizfdn Ckrt zeytin yagi verin mamadan sonra yada mamanin icine damlatin duzelicektir poposuna surun biraz
Heyecandorukta Ckrt hakiki zeytinyagi 1 cay kasigi iciriyorduk biz doktorumuzun izniyle. O da olmazsa 4. Gun gliserin kansuk fitil ile yaptiriyordum. probiyotik damlanin fazla kullanimi da zarar o yuzden doktor kontrolunde kullanin.