Gizem2312 her bebek farklı oluyo. Benimki alarm kurmuş gibi 2. Saatte uyanırdı emerdi, sonra bi dahaki saatine kadar uyurdu. Hep uyurdu yani, bide alt değiştirmeyi emzirmeden önce yapıyorum çişine yetişemezsin zaten. Karnı doyduğu için sürekli çişini yapar. Kaka olursa değiştir sadece bekleme. Çişten bişi olmaz. Bebeğim 2 aylık hala sadece emzirmeden önce değiştiririm. Ortalama 3 saatte bir. Kaka varsa bekletmiyorum tabi. Uyku için de Gazı vardır belkide ondan uyanıyordur.