Cansuukoosee Anneler bebeklerinize kendi yaptıgınız yemekleri veriyor musunuz tam 7 ay oldu kendimize yapıyorum ama tuzlu diye vermiyorum ona ayrı tuzsuz yapıyorum siz nasıl yapıyorsunuzzzzz 🥺
pandemibebegi Cansuukoosee Bazen bizim yemeklere saldırıp ağlıyor illa bizim tabağımızdan yemek için. O zaman azıcık veriyorum. Onun dışında elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum.
GoGirl Cansuukoosee ben 12. Aya kadar tuzsuz verdim ama 8 9 aydan sonra evde pisen yemekleri hep verdim tuz baharat sonradan attim.biz evde zaten sebze bakliyat dengeli besleniriz o yuzden ona da yapacagim o aynisini yedi
lalbg Cansuukoosee artık tüm yemekleri tuzsuz ya da az tuzlu pişiriyorum çünkü illa bizim yemeklerimizden yemek istiyo kızım. Pilavın bile tadı yok🤦🏻♀️ 11 aylık bu arada. Biz de tuz atarak yiyoruz tabaklarımıza. Kızım sayesinde sağlıklı hayata geçtik😂
Busraata Cansuukoosee 10.ayında felan tattirdim bizim yemeklerimizden,zaten ben tuz fazla kullanmayan biriyim oglumun yiyebilecegi seylerde baharati da minicik atiyordum. o aylarda hep ayri yaptım.
pandemibebegi lalbg Aynı benim kızım 11 aylık olacağız 4 gün sonra 😊 artık ona özel pişirdiklerimi yememeye başladı illa bizim yediklerimizden yemek istiyor ponçik
lalbg pandemibebegi nasıl anlıyolar ya cidden hayret ediyorum😂 mesela yoğurt çorbası yapıyorum ikisi de aynı sadece onunkine irmik ekliyorum ve tuz koymuyorum. Onu yemiyo benimkinden yemek istiyo☺️ Yakında lahmacun vericem az kaldı😂
Yagmur46 Cansuukoosee ayrı yapmayın siz de,tuzunu az koyun bebeğinize ayirinca kendinize göre ayarlayın,ya da sofrada yerken atın. Biz şu anda bile öyle yapıyoruz (17 aylık olmak üzere kızım)
KoalasMom Cansuukoosee 1 yaşına kadar ona ayrı yemek yaptım 1 yaş sonrası bizim yediklerimizden yemeye başladı az tuz az baharat ☺️