Birkizbirerkekannesiyim Kizlar 16aylik kizima acaba 12,18aymi siparis versem,yoksa 24aymi siparis verecegim miktar buyuk oldugu icin kucuk gelsin istemiyorum
Bebegim_28 Birkizbirerkekannesiyim ben hep lcw den aldım kızıma.. Şuan 11 ay 7 günlük..yazın 8 9aylıkken giydikleri hep 12 18di..internetten alıcaksanız yorumu olan ürünlere bakın.. Mesela bi tulum aldım lcw den 6 9 ay şua hala oluyor 11 aylık kızıma 🤷♀️
Damla93 Birkizbirerkekannesiyim lcwnın kalıpları büyük genelde kızınızın kilosu normalse çok büyük almanızı önermem ben oğluma geçen sene aldıklarımı hala giydiriyorum mesela 18 aylık şu anda
Annis-ogul Birkizbirerkekannesiyim vala bn 1 yaşındaki oğluma 18.24 ay alıyorum. Yoksa cok az giyiyorlar .varsın bi tik büyük olsun .
Vanilya Birkizbirerkekannesiyim Yeni sezondan aldım canım bende epey bişeyler kızıma. 18 aylık şu an kızım bazısını 18-24 bazısını 24-36 aldım
busra_54 Kızınin gelişimine bağlı aslında. Oğlum 15 Aylık olacak 1 hafta sonra 18 24 giydiriyorum. Kızım 35 aylik 24 36 alıyorum ama biraz büyük geliyo.gelisimi geride kizimin
CekirdeksizLimon 18-24 vermelisiniz. Benim kızımda 17 aylık, 1 ay önce bende lcwden toplu yaptım alışverişini online. Hepsi tam kalıp oldu.
ftsdmrhn Bnce lcw bin kalıpları ya tam kalıp ya da biraz büyük. Alacaklarınz sadece kışlık mi yazlik falanda var mı ya da baharlık. Bı de alacağınız şeye göre değişir. Hani alt üst olarAk yani. Ama ben olsam 18-24 alırdım
Birkizbirerkekannesiyim Damla93 gelisimi normal amma boyu kilosuyla oranda uzun yani boyu uzun diye 18 24dusundm
Metehan123 Baska yerden alisveris yaparsam bi beden buyuk aliyorum ama lc.nin kaliplari tam oluyo eger kilolu bebeginiz yoksa bedenini alin
bbmoms Birkizbirerkekannesiyim bence 24 verin 12 18 üstüne göre olabilir hemen küçülür daha kis yeni başlıyor Nisan a kadar falan olsun yine benim oğlum 6aylik ben de 9 12aliyirym şu an Nisan da doğum gunu yaza kadar giysin bir sezon