afraninannesii Merhaba anneler, 13 aylık bebeklerinizin dil gelişimi ne durumda? Kızım anne, baba, dede, gel, attı, tuttu, gol, nene, mama, bebe, meme, abi gibi kelimeler söylüyor. 🥲
Damla29 afraninannesii maşallah daha ne olsun canım ne güzel konusuyor bazı kelimleri bizimki gel baba mama git diyor ama bazen cok anlamsız kelimeler sölüyor anlasılmıyor
Elmadersem afraninannesii bence gayet iyi bizde anne, baba, attı,al,gel, hop hop,aç bunları söylüyoruz hep tek kelimelik seyler☺️Btün hayvanlarada huuu diye ses cukarıp gösterir ayrı ayrı taklit edemez😊
Tortilla afraninannesii kızımda 14 aylık bayaga bi kelimesi var masallh hayvan seslerınu de taklıt ediyo bıde kakasını söylüyor ıkı aydan beri yaparken kaka diyor poposunu gösteriyor😝🥰
afraninannesii Damla29 anlaşılmayan kelimeler kızım da söylüyor. Ben her gün tekrar yapıyorum o şekilde öğreniyor. 🥰
Sebnmkk Benim kizim da mama, meme,baba, anne,anneanne,azra, gitti, atti,cici, al, gel, teyze,nene bunlari söylüyor 🥰
afraninannesii Tortilla tuvalet iletişimi aslında yaptırmak istiyorum ama benim kızım hazır değil maalesef