Kafam çok ağırlaştı artık hamileykende kestirme iyi değil dediler kestiremedim şimdi kestiricem lohusayken saç kesilmez diyorlar kafam karıştı bide boyamak istiyorum organik boyayla boyaticam kokusu olmasın bebeği rahatsız etmesin diye sizler naptınız lohusayken ?