Merhaba, bugüne kadar hep küvet içinde file kullandım, çok rahat ettik ama artık oğlum ağırlaştı için file sarkmaya ve küçük gelmeye başladı. 6. Aydan sonra bebişlerinizi nasıl yıkıyorsunuz? Direkt küvet içersinde mi? Kullandığınız , kolaylık sağlayan başka bir yöntem var mı anneler?