Bebeğim 8.5 aylık ve yan kesici dişleri alt ve üst damakta kabarmış durumda. 20 gündür geceleri uykusunda ağrısı varmışçasına çığlık atarak gözleri kapalı ağlıyor. Bu durum hep sürecek mi diye korkmaya başladım. Gece uykularımız çığlık atarak bölünmemişti. Bu durum ile karşı karşıya kalan oldu mu diş sürecinde ? Geçici durum mu?