2cocuk_1anne_ asell03 o zaman çok uygun hemen al letgo gibi yerlere koy dolabı ordan sarıl yapan çok kişi var
asell03 2cocuk_1anne_ baktımda çok beyaz eşya satan yok ya oralarda ikinci ele vercem daha mantıklı geldi
Mircet asell03 benim ki beko ve aşırı memnunum bim a101 şok hepsinin deterjanıyla pırıl pırış yapıyor
Teachrr asell03 bosch seri 6 benim çok memnunum . Çok programlıya gerek yok program arttıkça fiyat uçuyo . Bu makinede tek programını kullanıyorum 1 saat sürüyo güzelde yıkıyo