5 bucuk aylık erkek bebegım var son bır haftadır kucagımdan bıraktıgım gıbı aglıyor gercı kucagımda olmaktan da memnun degıl ama yatcagını anladıgı gıbı bagırmaya baslıyor tasımaktan yoruldum nedenını ve ne yapabılcegımı bılen basına gelen var mı? Tesekkurler