Selam kızlar 48 günlük bebeğime kasık.fitigi tanısı kondu. Ve ameliat olması gerekiyor böyle bişey başına gelen varmı Cok moralim bozuk. Doktor kapalı ameliyat önerdi.. İstanbul’da onerebilceginiz çocuk cerrahi varmıdır başka bir doktora daha gostersemmmi çok stres oldumm ((( miniick bebek