Kevser31 Kızlar, bebeğimin gözünün torbası ve kapağı sabah kalktığımda şişti. Geçen haftada göz muayenesine gitmiştik. Yaşayan var mı?? Neden olabilir doktora hemen götürmeli miyim?
Kevser31 Kızlar çok sağolun. Annem hemen süt damlat dedi. Yaptım ve bir kaç saat içinde geçti. Ama neden olduğunu hala bilmiyorum.