Merhabalar oğlum 15 aylık. Lego, puzzle boya kalemleri vs Oyuncakları hiç birine ilgi duymuyor. Eline ne verirsem her şeyi ağzına götürüyor. Silinebilir kendi yaşına uygun boya kalemlerinden aldım ve hepsinin uçlarını yedi. İkili başlangıç puzzle aldım bütün kartonları dişleriyle koparmaya çalıştı. Belki Legolara ilgi duyar diye Lego aldım ancak hepsini ortalığa saçıp suratına bile bakmadı hiçbirinin.Kamyon vs iş makinası arabalara ilgi duyar belki diyerekten onlardan aldım ancak onlarla da oynamadı. Sürekli elektrik süpürgesi, mikser, saç kurutma makinası, meyve sıkacağı gibi ses çıkaran ev aletleri ile oynamak istiyor ve ben artık delirmek üzereyim. Kendi kendine oyun kurup oynama asla yok, sürekli yanında olmamı istiyor. Benim için tuvalete gitmek bile lüks olmuş bir duruma geldi. Oğlum doğduğundan beri tek başıma bakıyorum ve sanırım tükenmenin eşiğindeyim.
İştah ve Uyku konusu da doğduğundan beri berbat durumda. Zaten alerjik bir bebek olduğu için oldukça Uğraştırıcı ve zorlu dönemlerden geçtik, şu an ise ne varsa reddetme peşinde. Kaşıkla yedirmeye çalışıyorum asla ağzını açmıyor, bırakayım kendisi yesin diyorum etrafa saçıyor. Mama sandalyesine yapışan tabakları bile söküp yerlere fırlatma çabasında.Oyun yok iştah yok uyku yok sürekli ağlıyor her istediğini ağlayarak yaptırıyor ve ben artık çıldırmak üzereyim. Sürekli ısırıyor , saçlarımı yoluyor.Bazen öyle inat davranıyor ve bağıra bağıra ağlıyor ki susturamıyorum ve tahammül edemeyip sesimi yükselttiğim oluyor sonrasında ise vicdan azabından kahroluyorum. Bugün sabredip sabredip en sonunda yemeğini yemediği için yine sesim yükselttim ve oğlum asla yükselen sesime tepki vermedi. Sanırım alıştı bu duruma artık. Ben anne olmayı beceremedim galiba. Bir çocuk her konuda sıkıntılı olamaz ya problem bende işte. Delireceğim ağlamaktan içim çıkıyor ne olur bana bir yok gösterin.