Hanımlar öncelikle merhaba benim bebeğim neredeyse 5 ayına girecek az kaldı en ufak sesten bile korkuyor normal konuşurken bile ellerini açıp hemen sıçrıyor o gün kayınvalidem yolda gördü paşam napiyorsun dedi direk çığlık atmaya başladı aşırı derecede korkma duyusu var benim gibi olup çözümü olan varmı ? Gereğince sessiz tane tane ve sakin konuşmaya çalışıyoruz ama eve yabancı biri geldiğinde veya benim kucağımdan başka birinin kucağına geçtiği an çığlık atıp ağlamaktan mahfoluyor