1 yaşında oğlum var gece beslenmesini plansız bi şekilde kesmiş kesiyor olduk gecede 1 yada iki keZ uyanıp devam sütü alıyordu şimdi istemiyor uyanıyor ama içmek istemiyor bende iki üç gündür vermiyorum boşu boşuna nasıl olsa iiçmiyor diye bıraktı gece beslenmesini versem mi vermesem mi acaba yanlış birşey mi yapıyorum bebeğimde zayıf ama gelişimini etkiler mi 🤷♀️🤷♀️