Benim bebeğim 2 aylık.hem mama hem meme ile devam ediyoruz.sabah 7 gibi kalkıyor sadece emziriyorum.kendisi bırakana kadar.10:00 10:30 gibi mama veriyorum 60 cc tekrar 15 er dk iki gögsü emzirip yatırıyorum.13:00 gibi kalkıyor,tekrar 60 cc mama ve emziriyorum.akşam üzeri 5 gibi 60 cc veriyorum emziriyorum.sonra 21:00 gibi tekrar 60 cc emzirip mama veriyorum.uyutuyorum.gece 3 gibi kalkıyor sadece mama verçyorum 60 cc.yani toplam 300 cc