Selam kızlar nasılsınız iyisinizdir inşallah🥰 kızlar size bir şey sormak istiyorum .oğlum bir yaş 4 ay olacak. Şu ana kadar yalnızca anne sütü ile beslendi ama şu son bir ay içerisinde yeme ve uyku bozukluğu olduğu için sütten ayrılmaya karar verdim gece beslenmesini kestim .öğlen de emzirmemeye kafasını başka şeylere dağıtmaya çalışıyorum.
Ama göğsüm taş gibi oluyor ve süt akıyor şimdi ne yapmam gerek onu nasıl yapacağım tecrübeli annelerden akıl almak istiyorum çünkü göğsüm çok ağrıyor.