mucizem3006 Bebeğim 10 gün sonra 4. Ayına giriyor sadece mamayla besleniyor,, ufak tefek bazı şeyleri tattırmak istiyorum. Bu aylarda ek gıdaya başlayan oldumu 😊
91817161 mucizem3006 biz bugün 6 aylık aşımızı olduk daha bugün liste verdi tadımlara başlıcaz biraz erken sanki
Heyecandorukta mucizem3006 6 ayda cocugun bagirsak gelisimi tamamlaniyor ondan once yapilan her tadim bagirsaklarina zarar. Kilo alamadigi durumlarda bazen doktoru erken baslatan oluyor ama orda yarar/zarar degerlendirmesini doktor yapiyor. Siz bilirsiniz ama cok cok erken aslinda😔
Lino mucizem3006 kesinlikle beklemelisin diye düşünüyorum benim bebeğim 4. Ayda verilen kan ilacını bile kaldıramadı bağırsakları henüz tam gelişmemiş oluyo en azından 5. Aya kadar bekle zaten kilosunun gidişatına göre doktorun yönlendirir