Merhaba buradaki postları görünce korktum 14 aylık konuşuyor yazmışlar biliyorum erkek çocukları geç konuşur ama bizimki sadece anne. Pisi diyor geri kalan ıh ıh sadece
tv yok arada çizgi film var her dediğimizi anlıyor onda sıkıntı yok maşallah ama kelime yok kitap falan denedim ama oturup dinlemiyor sürekli konuşuyoruz sanki büyük insan gibi acaba me zaman konuştur bizim gibi olanlar var mı ki