14 günlük kızım iki gündür kakasını yapmıyor sadece anne sütü veriyorum çişini yapiyor ama kakasını yapmiyor herkes normal diyor anne sütünden oluyormus mama vermediğim icin dogrumu yoksa kabiz olabikir mi hic yapmıyor normalde de yapmiyor du ama gunde 2 kere yapiyordu simdi hic yapmiyor acaba doymuyor mu kizim