bugun ikincinin de oglan oldugunu ogrendim. beni neler bekler bi deyiverin. aralari tam 2 yaş olucak ve oglum cok hareketli. bugun birazcik gözüm korktuuuu🙄 herkesin dedigi gibi ikiz gibi mi büyürler.. ikinciler biraz daha sakin mi olur kafamda deli sorular😂