Asafbey44 17 aylık oglum yürümüyordu çok hızlı emekliyordu bir kaç gündür tek parmagımdan tutarak yürüyor ne zaman kendi kendine yürür acaba
Bebek-annesi Asafbey44 cesaretlendirin yine yürür yakında yürüme arkadaşı falan aldınız mı onları itiyor mu