Huzurumm Kizlar oglum 2 yasina gircek insallah yuzu boyle hep kuru hemde domur domur cok opmekden mi bilmiyorum ama boyle kizarik degl sizlerde oyle olan varmi neler kullandiniz
Mehmetaslan Huzurumm öpmeniz veya kullandığı ilaç vs herşeybetkileyebilir su ile sık sık yıkayın bizim nebül cihazından kaynaklı çok hassas tenimiz. Benek benek burnunun üstünü dudak kenarları vs. Advantan diye bi merhem var onu kullanıyoruz. Ecz. Temin edebilirsiniz fiyatıda 15 20 tl bişey
CerenAlperen Benim de oğlum da oluyor ne kremler kullandım hiç bir işe yaramadı en sonun da arkdsimin önerisiyle bı krem aldım onun da oğlumda vardı çok şükür hemen geçiriyor bu alerjik bı sorun yediği birşey dokunuyordur öpmeyle alakası yok