Rabiakrtl valla benim bebeğim de 2 buçuk aylık doğdu doğalı mama yiyor. Ben hemşireyim bütün verdiğimiz eğitimlerde asla su verilmez dedik bu zamana kadar.
Doktorum da verme dedi.
Sonra çok sevdiğim bir çocuk profesörü var onla konuştuk eğer mamasını tam bitirdiyse 1 çay kaşığı su verebilirsin zehir değil ya bu dedi. Sonuçta vermesen ağzını temizlemek için gene karbonatlı su yapacaksın bu sefer çocuk huysuzlanacak dedi. Bende ön yargımı yıktım.
Şimdi her mamadan sonra kaynamış soğumuş su veriyorum (asla vermem derdim 😅)
Dilini hiç temizlemek zorunda kalmıyorum