Merhaba. Ben bu sabah bebeğimi kontrole götürdüm. Çok şükür her şey yolunda ama doktor sizinle göz teması kuruyor mu, sizi görünce gülümsüyor mu dedi. Ben de hayır daha göz teması kuramıyor dedim( Bebeğim 35 günlük bu arada)Takip et 2 aylık olunca yine getir dedi. Eve geldiğimden beri kafama çok takıldı. Erken değil mi daha? Hiç bir şey bilmiyorum..