Eslem1907 Arkadaşlar bebeğim 11aylik 45kiloya düştüm mutsuzum kaygılıyım .Panik atagim var.Antidepresan kullanan varmı doktor kontrolünde.bu durumu nasıl yendiniZ?
BuzluKahve Eslem1907 doktor kontrolünde kullanilabilen antidepresanlar var. Ben o derecede degilim ama ara ara passiflora kullaniyorum. Bitkisel.
gezgin Eslem1907 ben de bir süre kullandım emzirme döneminde doktor kontrolünde. Ben paxil kullanmıştım , çok hafif ve bebek için zararsız olduğunu söylemişti doktor , çok da iyi gelmişti ama kullandığım esnada hamile kalınca tekrar , bıraktım .