rua_da_senhora_das_verdades 4 aylık bebeğimin çene,boyun ve çevresinde isilik tarzı kırmızılıklar var. Salya sebep olur mu böyle kızarıklık olmasına? Ve çözüm olarak ne önerirsiniz?
elcn4139 rua_da_senhora_das_verdades biizmde 3. aydan beri salya surekli akıyor ama kızarıklik yok mendil koyiyorum hep
ArasinAnnesiiiiiii rua_da_senhora_das_verdades Benimde 3 buçuk aylık salyası var sürekli ama kızarıklık yok, başka bir şeyden dolayı öyledir, kıyafetleri yapıyodur belki yaka kısımları
ayisigi rua_da_senhora_das_verdades Bizde de salya sürekli var 3. aydan falan başladı ama genelde önlük koymaya çalışıyoruz. Sırılsıklam oluyor, normalmiş. Ama isilik, kızarıklık hiç olmadı.
rua_da_senhora_das_verdades elcn4139 bende önlük kullanıyordum. Nemli nemli boğazında kalınca acaba o mu yaptı diye düşündüm..
elcn4139 rua_da_senhora_das_verdades surekli degistiriyorum surekli islaniyor. boynunu pamukla kurula. ben kiyafetinin icinede pamuk koyiyorum usutup bronsit olmasin diye.
rua_da_senhora_das_verdades ArasinAnnesiiiiiii anlayamadım. Dr u salyadan olabileceğini söyledi çok önemsemedi. Ama bugün arttığını farkettim. Sırtına doğru nokta nokta kızarıklık şeklinde.
rua_da_senhora_das_verdades elcn4139 üşütüp hasta olmasın diye önlük kullanıyordum. Önlük kullanmaya başladıktan sonra böyle oldu.
ArasinAnnesiiiiiii rua_da_senhora_das_verdades Yani sürekli kıyafetlerini değiştirin yada kıyafetlerin içine pamuklu bez koyun belki işe yarar
Susi Salya sebebi ile ağız çevresinde kızarıklık olabileceğini duymuştum bir doktordan fakat sırtına kadar yayildiysa salya ile ilişki olmayabilir takip edin artarsa tekrar doktora gösterin bence
ly35 evet salyadan olabiliyor, kuru tutmaya özen gösterin. dişler yakında gelir. kızım 4buçuk aylıkken çıkardı ilk dişlerini
rua_da_senhora_das_verdades ly35 4 ay 11 günlük. Salya, parmak ısırma vs var ama damakta kızarma beyazlık göremiyorum. Önlük kullanıyordum bugün önlük kullanmayı bıraktım. Bol bol siliyorum ağzını boynunu
rua_da_senhora_das_verdades Fadimenurg sizede geçmiş olsun 😊 dr umuz bize normal olduğunu söylemişti. Artınca endişelendim. Birde beyaz tenli benim bebeğim. Beyaz tenlilerde daha fazla oluyormuş sanırım.
ayisigi rua_da_senhora_das_verdades Acaba.. Kaç derece oluyor odanız biliyor musunuz ? Ya da kıyafetleri çok mu geliyor acaba ?
rua_da_senhora_das_verdades ayisigi 24 derece oluyor oda sıcaklığı. Tek kat giydiriyorum aslında ama üzerini de örtüyorum. Bu gece daha ince bir battaniye deneyeceğim. Dr um sırt bölgesi kuru olduğu için egzama da olabilir dedi. Tekrar kontrole gittik. Ekmek yemeyi kesmemi söyledi. Yaklaşık 1 ay bu şekilde denicez. Geçmezse tedavi uygulayacak. laliko35 bizde ilk ondan şüphelendik. Öyle de oluyordu. Uzak duruyor birkaç gündür ama değişmedi. Ayse_gokce Meski Nuray23 Salya tetiklemiştir dedi dr umuz bugün. Teşekkür ederim yorumlariniz için 🙏