Kızlar sizce gram düşer mi yani her ay elime bin lira geçiyor her ay gram alıp koymak mı kârlı yoksa tl olarak biriktirmek mi. Mesela şu an elimde bin lira var sizce gram mı yapsam iki tane? Yoksa nakit kalsa mı? Çünkü altın hep çıkıyo düşer mi düşmez mi bilmiyorum. Napmalıyım? Bir de ziraatten gram hesabı açsam ordan gram yapsam bankadan elden alabiliyor muyum?