Kızlae ben 9 da kalkıyorum. Kalkar kalkmaz ılık suya limon damlatıp içiyorum öğlen 12 ye kadar 1 lt su içiyorum 12 bucuk 1 gibi kahvaltı yapıyorum. 3 de tarçınlı türk kahvesi içiyorum akşam 6-7 arası yemeğimi yemiş oluyorum az porsiyon olarak genelde sebze yemeği. 7 den sonra sadece yeşil çay tekara tarçınlı tük kahvesi içiyorum gün içindede 3 lt su tüketiyorum doğrumu yapıyorum