Ozge20oz Gece kızım 9 uyuyor saat 1 kadar 360 ml içti mama doymuyor Aptamil kullanıyorum 4ay on günlük Acaba makamı doyurmuyor anne sütü zaten yok😔 Dr sordum bebeği görmem gerek dedi boy kiloda iyi ama bı gecede yarım litre içmesi beni düşündürüyor
zeynepbalci Ozge20oz Gazı filan mı var ondan uyanıyor sen de direkt mamayı veriyorsun yada altını çok ıslatığı için rahatsız olup uyanıyo olabilir mi 🤔
Annesi_bebisi Ozge20oz miktar çok fazla istemsizce refleks ile içiyor olabilir doğumdan beri aptamil kullanıyoruz bizde bence doyurucu bi mama ama dediğim gibi çok ufak olduğu için emme refleksi ile içiyor bence ve sonra rahatsız olduğu için de huzursuzluk yapıyordur
Ozge20oz zeynepbalci Gazlli bı bebek değil zaten her icirdigimde mutlaka çıkarmaya çalışıyorum 9 bire kadar çok nadir alltini ıslatıyor bez kuru genelde Mizmiz bı bebe de değil ama gece hiç doymuyor bende bilemedim normal mi Mama mi yaramıyor 😔sağolasın
Ozge20oz Adaveannesii 6.120 Gr gündüz normal içiyor genelde 90 lik ama gece 😔120 veriyorum bı saat sonra 90 lik iciyo siz ne mama kullaniyorsunuz
rua_da_senhora_das_verdades Ozge20oz dönemsel olduğunu düşünüyorum.. bir iki gün önceye kadar bebeğim gece sabaha kadar memeyi bırakmadı. 1 hafta 10 gün kadar sürdü böyle. Şimdi normale döndü
Nehirimom Ozge20oz hangi mamayı kullanıyorsun bazı mamalar doyurmuya bılır Bebekten bege farklı oluyor sındıremedıgı ıcın uyanıyor da olabılır reflu oluyor benım bebegım mamaların hazmı kolay degıl anne sutu gıbı o yuzden agzına gelıyor uyanıyordu uyanınca gozu hafıf kızarırdı anlardım ben elıme alıp yanımda uyuturdum kolumu yastık yapıp yastıkla yatırabılursın ben oyle yapıyorum reflusu gecene kadar
PinAren09 Merhaba benim oğlumda 4 ay 7 günlük sadece mama ile besleniyor . Her öğünde 150 cc içiyor . Akşam 9 da yediriyorum gece 3 te kalkıyor sabahta saaat 7 kalkıyor tekrar mamasını veriyorum uyuyor .
Mustafaras0906 PinAren09 benim oğlum da 4 ay 7 günlük sade mama veriyorum 9 da veriyorum artık uyanmıyor ama ben 12 de kendim kalkıp ona veriyorum hemen uyuyor gene
Adaveannesii Ozge20oz aptamil kullanıyordum sma ya geçtim bunu daha iyi yiyor aptamilde çok kusuyordu sma da pek kusmuyor
Yica Ozge20oz benim de 4 ay 19 günlük bir bebeğim var biz anne sütüyle besleniyoruz ama aynı dediginiz gibi gece sanki doymuyormus gibi sürekli emiyor hatta o kadar çok emiyor ki cisi çıkıyor sürekli bence gece rahatlamak için yapıyorlar bunu doymadigini düşünmüyorum kilosu vs yerindeyse
Eliftoprak44 Ozge20oz ama çok fazla. Okadar içmesi normal değil ki. Su versen demi ağlıyor. Mamadan mı doymuyor acaba. Hangi mamayı kullanıyorsunuz
Aycira Ozge20oz doyamadığını nerden anlıyorsunuz? Başka bir sıkıntısı olabilir mi, 1 gecede 480 ml çok çok fazla benim bebeğim 18 aylık 1 öğünde ortalama 150 ml içer
Yica Ozge20oz Cok şükür. Bizimki emzikte emiyor ama istemiyor 4. Aya girdiğinden beri böyle oldu özellikle son bir haftadır. Önceden gece uyansa piş pişlasam uyuyordu su an emmeden uyumuyor