Denizmooom Kedidirokedi inanın bebek hissediyor biliyor musunuz siz önce sakin olun o ağlayarak aslında bir şey anlatmak istiyor sakinleşin ve onun ne anlatmak istediğine odaklanın yetişemediğiniz yerde işleri bırakın onun ihtiyaçlarını karşılarsanız eminim bir yerde susacaktır
Kedidirokedi NorthLight boş yapma canım hadi düzgünce sordum cevap yazdık birbirimize lafı başka yerlere çekme
idil-derin Bende 4 ay kolik çektim şimdi kolik krizler bitti mızmızlık sürekli kucak isteği ve benden başkasında durmama problemleri başladı,ne yapıyorsam fayda etmiyor🥺7.aydayız ama kendimi 70 yaşında gibi hissediyorum.Sağlıkları yerinde olsun
Nrnfth Kedidirokedi 2yil dayandim psikologa gidiyorum simdi umarim ise yarar bende cok yiprandim kizimin aglamalarindan mutsuzlugundan artik tahammül etmek cok zorlasti benim icin
Bayezidin_annesi Kedidirokedi 4 ay atagi biraz zor geçiyor bizde zor geçirdik hatta memeyi bıraktı asla emmiyordu kıyametler kopuyordu evde uyku diye bişe yoktu geçecek canim az zaman sabret