Saricizgilibeyazev bizimde 1 aylık kontrolümüzde direk ultrason bölümüne yönlendirdi. Eğer kalabalık değilse hemen alıyorlar, hatta bebeklere öncelik veriliyor ( yani benim gittiğim hastanede böyleydi ) 5 dk sürdü girip çıkmamız. Eğer bir sorun yoksa tekrar çocuk doktoruna göstermene gerek yok. Ultrason da sorun olduğunu söylerlerde çocuk doktoruna gidiyosun o seni ortopediye yönlendiriyor