Vanilya benimki de 18 aylık. 😌Uzun zamandır doktora gitmiyorum bu ayda kan değerlerine mi bakılıyor. Ben hala Demir ilacı veriyorum. 🙄 Sağlık ocağına aşısı İçin gideceğim Gittiğimde sorayım madem..
Bı arada bizimki Bestiron içiyor. Bayıla bayıla hemde ben çay kaşığı ile veriyorum (20 damla damlatıp)