Arenimmm selam. Benim bebeğim de ilk 40-45 gün falan öyleydi. Anam uyumuyo çocuk gece 5e kadar. Annemle şaşırıyorduk bu nasıl bebek diye. Her şeyi tastamam diyorum altı pak karnı tok eeee? Ama dünyaya alışmaya çalıyor demek ki bebekler. 45. Gün ailem memlekete döndü biz üç kişi kaldık evde korktum da açıkçası ama gayet hızlı bir geçiş yaptı bu hayatta bebeğim 🥳 çok küçük sizinki de sanırım alışınca rahatlar uyku pencerelerine dikkat edin örneğin 1.5 saatten fazla uyanık kalmasın 10 dk da olsa uyusun mümkünse. Her şey yavaş yavaş düzelecektir🌈