Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim korona olduk bgn 12. Günümüz düne kadar bebeğimin hareketlerini hissediyordum dünden beri hiç hareket etmedi. Akşam acile gittik muayene etti sorun yok dedi ama yok kaşık kaşık çikolata yedim soluma yettim ama hareket etmiyor yine başına böyle bişey gelen var mı çok korkmaya başladım artik