HappyKids ahh anneciğimin başına gelen kötü şey.. Allah bir daha göstermesin biz atlattık çok şükür .. erken teşhis tedavi çok önemli.. en önemlisi kişinin elle muayenesi.. ve doktorumuz ablam ve benden de kontrol için Meme MR istedi (yaştan dolayı mamografi önermedi)..