Dlk-gr3 Toz torbası takılan yerin mandalı bozuldu tekrar takmaya çalışıyorum acaba o kısmı varsa kullanan foto çekip atabilir mi bir saattir uğraşıyorum belki kullanan vardır diye yardım isteyim dedim