Dragon2018 Meraba kızlar balık yağının üstünde üç aydan sonra tuetilmemeli diyor kullansak sıkıntı olurmu daha yarısiduruyorda 🤣
Dragon2018 Reyna ya şey aslında kardeşim eczanede çalışıyor oradaki eczacı şurupları vs üstündeki yazıya bakmadan bir sene kullanılabileceğini feln söylemiş sanırım şey sürekli alınması için yapılan birşey ama tabi emin olamıyorsun