Bebeğim ayakta sallanarak uyuyor daha önceden uzun uğraştan sonra ayağımda kaldığı müddetçe 1 saate yakın uyurdu 3.aya girdiğimizden beri ne yaparsam uyumuyor taş patlasın yarım saat oda yarım saat boyunca kesintisiz sallıyorum. Yani buna da uyku denilmez. Var mı yaşayan yada bir bilgisi önerisi olan ?