Evrim1906 çok teşekkür ederim iyi ki söylediniz eltim 3 çocuk büyüttü şuan kızı benim kızdan 5 ay büyük hala gece süt içiyor ver nolcak diyince bende kafama yatmıştı ama vazgeçtim reflü olacağına içmesin en iyisi mamayıda kesmek çünkü 2 kere kalıyor birinde 3 ölçek diğerinde 4 ölçek anca içip yatıyor özellikle ilk kalktığı çok belli yani acıkmıyor keyfi içiyor ama 2.kalktığı baya iştahlı içiyor oda 4 ölçeği geçmiyor sırf kilosu az diye sorun etmiyordum ama artık vermek istemiyorum gündüz güzel besleniyor bu aralar uyanıncada gece uykusu kaçıyor 2-3 saat uyumuyor