eksiliyesilelma Kızlar saçlarımda ombre var saç diplerim geldi ama kuaföre gidecek zamanım ve sabrım yok açıkçası sizce evde kendim yapabilir miyim? Kendi dip boyasını kendi yapan var mı?
Liimonata eksiliyesilelma kendim yapıyorum fotoğraf atarsanız yardımcı olurum. Kuaför kuzenimde var sizin için ona da sorabilirim
eksiliyesilelma 17062019 diplerinizin ne renk aynı rengi bulur muyum diye de tereddüt ediyorum açıkçası
17062019 eksiliyesilelma uçlarım sarı diplerine 9.1 kullanıyorum küllü açık kumral. Benim ana rengim koyu
17062019 EtiPetito Yaklaşık 15 yıldır ben evde kendim yapıyorum şükür başarılı sonuçlar alıyorum ama postu açan hanımefendiyi bilemeyeceğim tabi ilk defa yapacaksa riskli
EtiPetito 17062019 ay pardon ya😅 tabi siz çözmüşsünüz artık keşke ben de yapabilsem ama cesaret edemem ya kuaförde bile saatlerce uğraşıyorlar :/ post sahibi yazsa istediği rengi ona göre yardımcı oluruz